درباره ما

درباره ما

اغلب ما، در نوجوانی گمان میکردیم اگر متخصص شویم مشتریان ما را پیدا میکنند و از محصول و خدمات ما استفاده میکنند!!! من هم از این قاعده مستثنی نبوده ام، اما اولین و بزرگترین اشتباهم در زندگی بود.

سلام، من آناهیتا یعقوبی هستم مدیر مرکز خدمات کسب و کار تخصصی پزشکی و سلامت. سالها پیش به همراه جمعی از متخصصان در حوزه های تخصصی پزشکی مجموعه ای تاسیس کردیم در ابتدای راه با وجود نا آشنا بودن در حوزه تجارت، موفقیت های اندکی داشتیم و همین امر، دلیلی شد که فکر کنیم مجموعه در مسیر درستی است و به زودی به پیشرفت دلخواه خود میرسیم اما هر چه بیشتر پیش میرفتیم مشکلات بیشتری در کسب و کار پیدا میشد تا جایی که به این نتیجه رسیدیم یا باید از کارآفرین شدن دست بکشیم و یا اینکه بطور اصولی و بر اساس داده های علمی، قدمهای پیشرفت را برداریم. ما راه دوم را انتخاب کردیم و یک بار دیگر شروع کردیم.

در ابتدا کسب و کارمان را دوباره تحلیل کردیم مشکلات را شناسایی نمودیم رقبای خود را بررسی کردیم یک نقشه راه بازاریابی طراحی کردیم. نیروهای تازه کار را آموزش دادیم، شبکه سازی کردیم و...

همه این موارد باعث شد که شرکت در مسیر درست قرار بگیرد و پیشرفت شرکت بسیار سریع شود.

خیلی زود متوجه شدیم که شرکت های کوچک و مخصوصا تازه تاسیس و حتی شرکت های بزرگتری که مدام در حال نوآوری در محصول و خدمات خود هستند نیز همین مشکلات را دارند و چون در حوزه تخصصی و تولید محصول بسیار خوب و دقیق عمل میکنند فرصتی برای تحلیل، عارضه یابی، طراحی نقشه بازاریابی، طراحی اصولی تبلیغات، برنامه ریزی استفاده از تجارت الکترونیک و ... برای توسعه بیشتر کسب و کار خود را ندارند.

 باتوجه به تجربه ای که در کسب و کار خودمان در این حوزه ها به دست آوردیم تصمیم گرفتیم با همکاری افراد متخصص در حوزه های مختلف کسب و کار این مرکز خدمات را تاسیس کنیم. در اولین قدم، ماموریت و چشم انداز مرکز را طراحی نمودیم که شما عزیزان می توانید در ادامه از آنها آگاه شوید.

بیانیه ماموریت مرکز خدمات کسب و کار تخصصی پزشکی و سلامت:

به ارمغان آوردن تجارت موفق و کسب درآمد بالا برای متخصصان، محققان، مخترعین و مجموعه های دانش بنیان فعال در حوزه پزشکی و سلامت.

 

 بیانیه چشم انداز مرکز خدمات کسب و کار تخصصی پزشکی و سلامت:

کاربردی ترین مجموعه خدمات کسب کار تخصصی در ایران. جایی که محققین، مخترعین و علاقمندان به راه اندازی کسب و کار در ایران بتوانند از منابع بومی شده برای کشور و منطقه، بطور کاربردی استفاده کنند و بتوانند شرکای تجاری مناسب کسب و کار خود را در محیطی امن پیدا کنند و ایده های کسب و کار نوین را جستجو نمایند.

 

شما همراهان عزیز میتوانید درخواست انواع خدمات خود را از اینجا برای ما ارسال کنید کارشناسان ما در سریعترین زمان آن را بررسی و با شما برای یک جلسه مشاوره رایگان، تماس میگیرند.