دانستنی

چطور می‌توانیم در کسب ثروت بیشتر به شما کمک کنیم؟

نویسنده : مدیریت

تولید محصول یا یک نوع خدمت، کار بسیار سخت و زمانبری هست مخصوصا اگر این محصول بر پایه دانش تخصصی تولید شود. اغلب اوقات روند تولید به قدری از تولید کننده انرژی میگیرد که او فرصتی برای طراحی یک نقشه راه ( استراتژی ) بازاریابی، فروش و توسعه کسب و کار ندارد و متاسفانه مدتی بعد از تولید محصول با انبوهی از مشکلات هزینه ای مواجه میشود.

حتی افرادی هم که دارای یک مجموعه کسب و کار هستند ممکن است با چالش های کسب درآمد مناسب روبرو شوند بطوری که ادامه مسیر را برایشان سخت و یا غیرقابل امکان کند.

بهترین راه حل در این زمانها، بهره‌گیری از خدمات کسب و کار توسط افراد با تجربه در این زمینه است.

 اما خدمات کسب و کار چیست؟

زمانی که شروع به کسب درآمد می‌کنید در واقع یک کسب و کار راه انداخته اید خواه این کسب و کار شخصی باشد و یا حقوقی. ثبت شده باشد و یا غیر رسمی. در هر 2 حالت باید یک مسیر مشخص را طی کنید.

سعی کردیم این مسیر مشخص را در تصویر زیر ساده سازی کنیم.

 

چطور میتوانیم به شما کمک کنیم - مرکز خدمات تخصصی کسب و کار آرادین

 

در این تصویر شما محصولی دارید و افرادی که به محصول شما نیاز دارند. حالا برای اینکه این محصول به دست مصرف کننده برسد باید یک مسیر طی شود این مسیر بر اساس نوع محصول و قیمت آن و همچنین شخصیت مصرف کننده ها متفاوت است. برخی از محصولات نیاز به مسیر طولانی تری دارند و برخی مسیر کوتاهی را طی میکنند.

رویدادهایی که در این مسیر باید رخ بدهد تا موانع کنار برود همان خدمات کسب و کار است.

بعنوان مثال : محصول خوراکی دارید.

  1. باید مجوزی داشته باشید که این خوراکی سالم است گاهی اوقات مجوز رسمی است که باید از سازمان یا مرجعی تهیه شود.
  2. گاهی اوقات مجوز رسمی نیاز نیست بلکه این مجوز در فرهنگ مردم بطور پیش فرض وجود دارد مانند اینکه بنا به فرهنگ ما "غذای خانگی، غذایی سالم است" چیزی که اینجا مهم است اثبات اینکه شما غذای خانگی تولید میکنید.
  3. مورد بعدی در مسیر این کسب و کار این است که چطور بازاریابی کنید؟ چطور باید محصول را به مشتری معرفی کنید؟ چطور مشتری را باید راضی کنید که از شما بخرد؟
  4. آیا می‌توانید افرادی را پیدا کنید که در فروش بیشتر با شما همکاری کنند؟ اگر اینطور است چطور با آنها قرارداد ببندید؟ نحوه تسویه شما چطور باید باشد؟

 

و بسیاری از موارد دیگر که با رشد کسب و کار با آن روبروی می شوید. هر کدام از این رویدادها که باید انجام شوند نیاز به افرادی متخصص دارد. تولید محتوا، متخصصی خاص دارد بازاریاب تلفنی هم با بازاریاب حضوری متفاوت است. نقشه راه راهکارهای دیجیتال یا همان تجارت الکترونیک با تجارت سنتی متفاوت است و اینکه چطور میتوانید از هر دو روش برای رشد کسب و کار استفاده کنید هم نیاز به یک متخصص دارد.

اگر بخواهید همه این کارها را به تنهایی انجام دهید امکانپذیر است اما زمان و انرژی بسیار زیادی می طلبد و باید به این هم توجه کنید که در عصر سرعت قرار داریم و تکنولوژی بسیار سریع در حال تغییر است و به تبع آن رفتار و سلیقه مخاطبان هدفتان هم تغییر میکند و ممکن است زمانی که انتظار دارید به نتیجه دلخواه و سودآور خود برسید دیگر مخاطبی برای شما نماند و یا اینکه آنها به محصول شما نیاز نداشته باشند! یعنی رسیدن به نقطه اول و یا خدای ناکرده ورشکستگی.

اما نگران نباشید ما در مرکز خدمات کسب و کار تخصصی پزشکی و سلامت، افراد متخصص در هر حوزه از کسب و کار را گرد هم آوردیم و شما بزرگواران میتوانید از تجربه و دانش این افراد متخصص در حوزه های مختلف کسب و کار استفاده کنید و سریعتر به کسب درآمد مناسب و ثروت بیشتر دست پیدا کنید.

 

شما همراهان عزیز می‌توانید درخواست انواع خدمات خود را از اینجا برای ما ارسال کنید کارشناسان ما در سریعترین زمان آن را بررسی و با شما برای یک جلسه مشاوره رایگان، تماس می‌گیرند و به شما برای نحوه همکاری با توجه به نوع درخواست شما مشاوره می‌دهند.

 

لینک کوتاه: https://bdclinic.ir/go/Pos-4-10